SK Taman Perling: SK TAMAN PERLING NAIB JOHAN KEJOHANAN HOKI BAWAH 12 (L) MSSD JOHOR BAHRU 2009
...::::SYABAS DAN TAHNIAH SK TAMAN PERLING JB KERANA TERPILIH OLEH JPN JOHOR UNTUK MELAKSANAKAN SEKOLAH RINTIS TAHUN 2009 DENGAN FOKUS KEPADA SISTEM PENGURUSAN SEKOLAH KUALITI MS ISO 9001: 2008 ::::.....

...::: PANORAMA SKTP :::...

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..
TEKAN DI SINI

Khamis, 14 Mei 2009

SK TAMAN PERLING NAIB JOHAN KEJOHANAN HOKI BAWAH 12 (L) MSSD JOHOR BAHRU 2009

Pada 9 & 10 April 2009 telah belangsung Kejohanan Hoki Bawah 12 (L) peringkat daerah Johor Bahru yang berlangsung di Stadium Hoki, Bandaraya Johor bahru. disertai oleh 16 pasukan dan SK Taman Perling di undi dalam kumpulan D bersama-sama SK Taman U2, SK Seri kenanga & SK Taman Cempaka. setelah mengharungi perlawanan dalam kumpulan dengan 2x seri & 1x menang dengan 5mata, SK Taman Perling berjaya melangkah ke Suku Akhir dan setelah diundi akan bertemu dengan Johan Kump A, SK Tanjung Kupang. Menang dengan SK Tanjung Kupang bertemu SK Mohd Khir Johari diperingkat separuk akhir. SK Taman Perling menang 3-2 dengan kedua-dua perlawanan dimenangi melalui penalty strok. Layak ke Final sebagai pasukan underdog, SK Taman Perling Bertemu pula SK Taman Bukit Kempas sebagai pasukan pilihan dan johan menunggu. Sk Taman Perling di bawah binbingan jurulatih En Fauzi b. Che Ngah dan En Zainal b. Somingan (Cikgu Prasekolah jer) selaku Pengurus Pasukan tidak dapat menyekat kemaraan SK Taman Bukit Kempas dengan permainan dalam hujan lebat tewas 2-0. cuaca hujan memang mengganggu permainan kerana bola akan terhenti dengan takungan air yang semakin banyak serta kilat sabung menyabung seolah-olah tidak memahami pentas final tengah beraksi. kami terima keputusan ini dengan redho walaupun memahami hujan itu adalah rahmat dariNya.

KEPUTUSAN RASMI




Johan : SK Taman Bukit Kempas
N.Johan : SK Taman Perling
Ketiga : SK Mohd Khir Johari
Keempat: SK Taman Cempaka






Pemain Terbaik : SK Taman Bukit Kempas
Penjaring Terbanyak : SK Taman Bukit Kempas
Penjaga Gol Terbaik : SK Taman Perling








Nasrul Faiz b. Mohd Safari, berusia 7 tahun merupakan pemain paling muda dan paling kecil dan penyertaan kejohanan hoki tahun ini. ini merupakan tahun kedua beliau mewakili SK Taman Perling.




Meraikan kejayaan sekadar Naib Johan MSSD Johor Bahru 2009 dan penjaga gol terbaik kejohanan.


Bersalaman dengan pemain SK Taman Cempaka sebelum bermain peringkat Kump D.






Barisan pemain SK Taman Perling mengambil gambar sebelum aksi final.





SK Taman Perling beraksi dipentas Akhir bertemu SK Taman Bukit Kempas dalam cuaca hujan lebat. SK Taman Perling berjersi biru tewas 2-0.



4 orang pemain dari SK Taman Perling terpilih untuk ke latihan pusat bagi kejohanan peringkat MSSJ yang akan berlangsung 21-26 April di Pontian. mereka ialah Ahmad Razlan b. Ahmad Rafi (GK), Muhammad Asraf b. As'ari, Mohd Fahmi b. Rosli dan Muhammad Syazwan b. Mohd Zin.
TAHNIAH KEPADA PASUKAN YANG BERJAYA DAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA YANG MENJAYAKAN KEJOHANAN INI TERUTAMA WARGA SK MOHD KHIR JOHARI SELAKU TUAN RUMAH KALI INI.
TAHNIAH DAN TERIMA KASIH.
JUMPA LAGI TAHUN DEPAN.

0 ulasan: