SK Taman Perling: KEJOHANAN HOKI MSSJ 2009
...::::SYABAS DAN TAHNIAH SK TAMAN PERLING JB KERANA TERPILIH OLEH JPN JOHOR UNTUK MELAKSANAKAN SEKOLAH RINTIS TAHUN 2009 DENGAN FOKUS KEPADA SISTEM PENGURUSAN SEKOLAH KUALITI MS ISO 9001: 2008 ::::.....

...::: PANORAMA SKTP :::...

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..
TEKAN DI SINI

Khamis, 14 Mei 2009

KEJOHANAN HOKI MSSJ 2009

DAERAH JOHOR BAHRU JOHAN LELAKI & PEREMPUAN 2009.

Pada 24-26 April, Kejohanan Hoki L & P 12 MSSM Negeri Johor telah berlangsung di Daerah Pontian. Pasukan Johor Bahru adalah pasukan yang paling mantap menurut perkiraan saya hasil gabungan pemain-pemain SK Taman Bukit Kempas, SK Taman Perling, SK Mohd Khir Johari dan SK Tanjung Kupang. Sk Taman Perling menurunkan Best Keeper dan 2 orangb lagi pemain pada penyertaan kali ini. ikuti beberapa laporan yang telah saya sediakan.

Kain Rentang kejohanan dan pasukan JB sedang membuat warm up sebelum masuk ke padang sambil disaksikan oleh coach Pasir Gudang, Cikgu Khairuddin (SK Taman Daya).

Perlawanan separuh menentang Muar terpaksa ditentukan melalui penalty strok kerana tamat
masa tambahan masih lagi 2-2.
pemain meraikan kemenangan diperingkat separuh akhir dan seterusnya layak ke peringkat akhir akan menentang pemenang pertemuan antara Kluang vs Pasir Gudang. Penulis adalah Pengurus Pasukan SK Taman Perling ketika peringkat Daerah juga turun bersam anak-anak dan keluarga bagi memberikan sokongan kepada pasukan Johor Bahru.


Pasukan Perempuan meraikan kemenangan setelah menewaskan Kluang dengan Penalty strok.




Perlaawanan Akhir Lelaki dimulakan tepat jam 2.30 petang juga bertemu pasukan Kluang.




Aksi final sedang berlangsung sambil disokong oleh pemain2 lain yang tewas di pusingan awal. sebelum pasukan JB melayakkan ke final, Johor Bahru telah menewaskan pasukan mersing 4-0, pengerang 7-0, Muar 2-2 (2-1).






Ucapan Wakil Pegawai PPD Pontian ketika upacara penutup.









Bergambar bersama jurulatih pasukan beserta medal dan sijil






Gambar kenang-kenangan sebelum bertolak balik ke JB.
sampai jumpa lagi di ipoh.








..

0 ulasan: