SK Taman Perling: KURSUS LADAP KE-4
...::::SYABAS DAN TAHNIAH SK TAMAN PERLING JB KERANA TERPILIH OLEH JPN JOHOR UNTUK MELAKSANAKAN SEKOLAH RINTIS TAHUN 2009 DENGAN FOKUS KEPADA SISTEM PENGURUSAN SEKOLAH KUALITI MS ISO 9001: 2008 ::::.....

...::: PANORAMA SKTP :::...

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..
TEKAN DI SINI

Sabtu, 18 Julai 2009

KURSUS LADAP KE-4

Hari ini 18 Julai telah diadakan Kursus Membina Laman Blog untuk semua guru-guru SK Taman Perling. Satu pendedahan yang baru di Alam Cyber menuju puncak kegemilangan SK Taman Perling seiring dengan Perkembangan Teknologi Maklumat. Kursus ini diadakan 2 sesi dengan slot pertama lebih kepada teori dan pendedahan disampaikan oleh Cikgu Zainal bin Somingan dan slot kedua pula lebih kepada Amali untuk menghasilkan blog mengikut tugasan masing-masing yang telah ditetapkan dan Cikgu Zainal tidak keseorangan dengan dibantu oleh Ustaz Sahrin Abd Razak, Cikgu Umi Khalthum binti Ibrahim dan Cikgu Sharieda bt Mohd Salleh selaku fasilitator. peserta telah dibahagikan kepada 2 kumpulan di makmal 1 dan makmal 2 SK Taman Perling. Berikut sedikit gambaran Kursus Membina Laman Blog SK Taman Perling.




















..
Hasil dapatan kursus ini, semakin ramai guru-guru SK Taman Perling boleh berblog dan menjadi blogger. clik sahaja di pautan Panitia dan senarai guru. Harap Maaf masih banyak lagi kekurangan, dengan berbekalkan nota dan edaran yang dibekalkan diharap dapat mengemaskini dan memurnikan lagi blog anda semua.
Jutaan terima kasih kepada semua yang menyokong usaha murni ini. TQ.
jumpa lagi........................................

0 ulasan: