SK Taman Perling: Oktober 2011
...::::SYABAS DAN TAHNIAH SK TAMAN PERLING JB KERANA TERPILIH OLEH JPN JOHOR UNTUK MELAKSANAKAN SEKOLAH RINTIS TAHUN 2009 DENGAN FOKUS KEPADA SISTEM PENGURUSAN SEKOLAH KUALITI MS ISO 9001: 2008 ::::.....

...::: PANORAMA SKTP :::...

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..
TEKAN DI SINI

Selasa, 18 Oktober 2011

KARNIVAL KHSR DAERAH JOHOR BAHRU 2011

PROJEK KERJA KAYU

HIASAN BUNGA


Panatia Kemahiran Hidup SK Taman Perling telah menghantar beberapa orang murid untuk menyertai pertandingan-pertandingan dalam karnival KH daerah Johor Bahru yang berlangsung dari 10 Okt. hingga 15 Okt. 2011. Daripada 7 acara yang dipertandingkan, SKTP telah menghantar 6 jenis pertandingan melibatkan 12 orang murid dan seorang guru.
Pertandingan yang disertai ialah Kuiz ( tempat kelima ), Kerja Kayu ( tempat ke dua ), Elektronik ( tempat ke tiga ), Jahitan dan Hiasan Bunga ( saguhati ) dan Bahan Bantu Mengajar yang di wakili oleh Cikgu Samadi telah memenangi tempat ke tiga. Majlis penutup yang diadakan di Plaza Angsana turut dihadiri oleh semua guru KH SKTP. Tidak ketinggalan juga Tuan Guru Besar dan GPK 1 turut hadir memeriahkan lagi majlis itu. Syabas....Tahniah dan terima kasih kepada semua yang telah memberikan segala sumbangan dalam menjayakan program ini.
Read more...