SK Taman Perling: Ogos 2010
...::::SYABAS DAN TAHNIAH SK TAMAN PERLING JB KERANA TERPILIH OLEH JPN JOHOR UNTUK MELAKSANAKAN SEKOLAH RINTIS TAHUN 2009 DENGAN FOKUS KEPADA SISTEM PENGURUSAN SEKOLAH KUALITI MS ISO 9001: 2008 ::::.....

...::: PANORAMA SKTP :::...

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..
TEKAN DI SINI

Khamis, 26 Ogos 2010

e-KAD HARI RAYA UNTUK SEMUA




Bersempena dengan Syawal yang akan menjelang tiba, kepada semua warga SKTP, Pengunjung Web Rasmi ini, Pihak admin dengan berbesar hati menyediakan ruang untuk membuat kad ucapan versi -e untuk dipaparkan dalam blog masing-masing.




Click DISINI dan ikut arahan seterusnya.




Terima kasih.
Read more...

Jumaat, 13 Ogos 2010

AWAS, BAHANA MERCUN..........

Awas, jangan tiru aksi sebegini sekiranya inginkan keselamatan anda terjamin.





..
Read more...

Selasa, 10 Ogos 2010

PROGRAM TADARUS AL-QURAN

Sempena Bulan Ramadhan yang penuh berokah dan rahmah ini, SK Taman Perling mengadakan Program Tadarus Al-Quran sepanjang bulan. Program ini telah dipimpin oleh Ustaz Mohd Hafidz bin Subahir sambil dibantu oleh beberapa orang guru, ustaz dan ustazah yang terlibat. Program ini dapat dilaksanakan dengan bantua skrin besar bagi memudahkan murid-murid dapat mengikuti bacaan dengan betul, tersusun dan bertajwid. Semoga dengan cara ini dapat mengimarahkan lagi bulan yang mulia ini.







..
Read more...

SELAMAT MENJALANI IBADAH PUASA


Read more...

Sabtu, 7 Ogos 2010

MAJLIS SOLAT HAJAT DAN BACAAN YASIN UPSR

Pada 6 Ogos yang lalu, telah berlangsungnya Majlis Solat Hajat dan Bacaan Yasin sempena dengan peperiksaan UPSR 2010 yang akan diadakan tidak lama lagi. Majlis ini telah dipimpin oleh Ustaz Mohd Hafiz bin Subahir yang turut dihadiri oleh Tuan Guru Besar, En Mohamed Noor bin Basiron, YDP PIBG En Azhari dan semua ibubapa murid-murid yang akan menduduki peperiksaan pada tahun ini. Berikut sedikit gambaran tentang majlis tersebut.














..

Read more...