SK Taman Perling: November 2009
...::::SYABAS DAN TAHNIAH SK TAMAN PERLING JB KERANA TERPILIH OLEH JPN JOHOR UNTUK MELAKSANAKAN SEKOLAH RINTIS TAHUN 2009 DENGAN FOKUS KEPADA SISTEM PENGURUSAN SEKOLAH KUALITI MS ISO 9001: 2008 ::::.....

...::: PANORAMA SKTP :::...

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..

..:: PENDAFTARAN ON LINE PRASEKOLAH DAN TAHUN 1 ::..
TEKAN DI SINI

Sabtu, 21 November 2009

ANAK NAIB YDP PIBG KEMALANGAN JALANRAYA

Pada 18 November yang lalu kira-kira jam 11.00 malam Nor Hafetz bin Azhari telah terlibat dalam kemalangan jalanraya. Bilau adalah murid 4 Bijak yang juga anak kepa Naib YDP PIBG SK Taman Perling, Tn Hj Azhari bin Husin. Kemalangan berlaku di Taman Sutera apabila abangnya selaku pemandu kereta didak dapat mengawal kenderaan lalu terbabas melanggar sebatang pokok. Keadaannya kini stabil dan sehingga berita ini ditulis masih lagi terlantar di Abdul Samad Hospital. Sebarang pertanyaan boleh terus berhubung dengan Tn Hj Azhari di talian 0197716868. Kami seluruh warga SK Taman Perling mendoakan semoga cepat sembuh dan diharap bersabar dengan dugaanNya.










..
Read more...

Ahad, 8 November 2009

KEJOHANAN OLAHRAGA SK TAMAN PERLING

Hari ini 7hb Nov Kejohanan Olahraga telah berlangsung di padang SK Taman Perling. Majlis perasmian telah disempurnakan oleh YDP PIBG, Yang Mulia Ungku Abdul Majid bin Ungku Abd Rahman Al Haj. Turut hadir ialah NYDP PIBG Tn Hj Azhari b. Hussin, Guru Besar, En Mohamed Noor b. Basiron, barisan AJK PIBG dan semua guru SKTP. Berikut adalah gambaran sepanjang berlangsungnya Kejohanan Olahraga yang berjaya di jalankan dengan jayanya.


















..
Read more...